Aby zapewnić sprawniejszą obsługę zgłoszeń serwisowych, wprowadziliśmy nowy proces autoryzacji przy kontakcie z infolinią techniczną NSIX Data Center.
Jak działa autoryzacja?
Podczas połączenia z infolinią wsparcia technicznego system poprosi o:
– Numer klienta (ID) – unikalny identyfikator dostępny w panelu klienta.
– Kod PIN – ustawiany samodzielnie w panelu klienta i wymagany do weryfikacji tożsamości.
Po poprawnej autoryzacji klient zostaje przekierowany do odpowiedniej kolejki wsparcia, w zależności od posiadanych usług, w tym Premier Support.
Konfiguracja kodu PIN w panelu klienta
Aby móc skorzystać z nowego systemu autoryzacji, należy:
Zalogować się do panelu klienta NSIX Data Center i przejść do sekcji Ustawienia konta → Podstawowe ustawienia.
Następnie w zakładce „Podstawowe ustawienia, poniżej danych logowania znajduje się opcja zmiany lub ustawienia kodu PIN do połączeń telefonicznych.
Po kliknięciu w przycisk edycji można go edytować lub ustawić jeżeli jeszcze nie zostało to do tej pory zrobione. Z prawej strony ekranu pojawi się opcja wpisania nowego kodu, który po uzupełnieniu należy zapisać przyciskiem u dołu.
Po kliknięciu przycisku zapisania, nowy kod PIN pojawi się w polu w lewym panelu.
Od teraz użytkownik może zostać poprawnie zidentyfikowany po połączeniu ze wsparciem technicznym.
Dzięki takiej weryfikacji, jesteśmy w stanie określić czy dany użytkownik posiada wykupione wsparcie techniczne i przekierować go do odpowiedniej kolejki wsparcia aby jak najsprawniej obsłużyć jego zgłoszenie.