W celu zmiany adresu e-mail należy zalogować się do panelu klienta.
![ekran-logowania](https://nsix.pl/kb/wp-content/uploads/2020/03/ekran-logowania.png)
Po pomyślnym logowaniu wybrać z menu znajdującym się w lewej części ekranu ustawienia konta -> podstawowe ustawienia. W części dane logowania kliknąć na ikonę edycji adresu email.
![](https://nsix.pl/kb/wp-content/uploads/2020/03/edytuj-mail.png)
Zostanie otwarty formularz, w którym należy podać nowy adres e-mail. Po podaniu adresu kliknąć przycisk „Zapisz”.
![edycja adresu formularz](https://nsix.pl/kb/wp-content/uploads/2020/03/edycja-adresu.png)
Na podany adres skrzynki pocztowej zostanie przesłana wiadomość z prośbą o potwierdzenie nowego adresu. Należy kliknąć przycisk „Zmiana hasła”. W przypadku nie działania przycisku wejść na link znajdujący się poniżej. Link jest aktywny przez 30 minut od jego otrzymania.
![link do zmiany hasła](https://nsix.pl/kb/wp-content/uploads/2020/03/zmiana-hasla.png)
Po potwierdzeniu nowego adresu mailowego zostanie otwarte okno logowania. Od teraz należy posługiwać się nowym adresem mailowym w celu uzyskania dostępu do konta.
Proszę mieć na uwadze, że zmiana adresu w danych logowania nie ingeruje w informacje zapisane w ustawienia konta -> dane kontaktowe. Jeśli dane kontaktowe jak i dane do faktury również mają zostać zmienione należy dokonać ich ręcznej edycji.