Po ukończeniu procesu rejestracji należy uzupełnić dane kontaktowe oraz dane do faktury. Możemy tego dokonać przechodząc do zakładki ustawienia konta -> dane kontaktowe.
Aby uzupełnić daną sekcję wystarczy wybrać przycisk „Edytuj”. Zostanie wówczas otworzony odpowiedni formularz.
Wszystkie pola, które są oznaczone gwiazdką są wymaganie.
Należy podać po kolei:
- Nazwę firmy,
- Adres e-mail, na który mają przychodzić faktury,
- Kraj,
- Miasto,
- Kod pocztowy,
- Pocztę,
- Ulicę,
- Numer budynku/biura,
- Przedrostek,
- Numer NIP,
- REGON,
- PESEL
W celu zapisania wszystkich informacji należy kliknąć „Zapisz”.
W przypadku gdy dane kontaktowe są takie same jak dane potrzebne do faktury można skorzystać z opcji „Kopiuj z danych do faktury”. Wówczas potrzebne informacje zostaną skopiowane do formularza edycji danych kontaktowych, który jednocześnie zostanie wyświetlony. Jeśli wszystko się zgadza, wystarczy kliknąć „Zapisz”.