W celu zmiany adresu e-mail należy zalogować się do panelu klienta.

Po pomyślnym logowaniu wybrać z menu znajdującym się w lewej części ekranu ustawienia konta -> podstawowe ustawienia. W części dane logowania kliknąć na ikonę edycji adresu email.

Zostanie otwarty formularz, w którym należy podać nowy adres e-mail. Po podaniu adresu kliknąć przycisk „Zapisz”.

Na podany adres skrzynki pocztowej zostanie przesłana wiadomość z prośbą o potwierdzenie nowego adresu. Należy kliknąć przycisk „Zmiana hasła”. W przypadku nie działania przycisku wejść na link znajdujący się poniżej. Link jest aktywny przez 30 minut od jego otrzymania.

Po potwierdzeniu nowego adresu mailowego zostanie otwarte okno logowania. Od teraz należy posługiwać się nowym adresem mailowym w celu uzyskania dostępu do konta.
Proszę mieć na uwadze, że zmiana adresu w danych logowania nie ingeruje w informacje zapisane w ustawienia konta -> dane kontaktowe. Jeśli dane kontaktowe jak i dane do faktury również mają zostać zmienione należy dokonać ich ręcznej edycji.