Jeżeli z jakiegoś powodu, nie jesteś w stanie korzystać z wszystkich funkcjonalności panelu klienta, bądź masz problem z zalogowaniem się do niego, w pierwszej kolejności zalecamy wyczyszczenie wszelkich ciasteczek z przeglądarki oraz otworzenie strony w innej przeglądarce, bądź w nowym oknie prywatnym.
Gdy powyższe rozwiązania nie pomagają i podczas logowania do panelu, po poprawnym wpisaniu loginu i hasła nie następuje automatyczne przekierowanie, a żeby znaleźć się w panelu musimy przeładować stronę, należy zastosować się do poniższych instrukcji.
1. Wchodzimy we właściwości systemu, w nowszych wersjach Windows 10 aby się do nich dostać możemy wejść przez: Panel sterowania > System i zabezpieczenia > kliknąć w opcję „Zezwalaj na dostęp zdalny”
2. Przechodzimy do zakładki „Zaawansowane”
3. Klikamy w przycisk Ustawienia w ramce Wydajność.
4. W zakładce „Efekty wizualne” zaznaczamy opcję „Dopasuj dla uzyskania najlepszego wyglądu” i zatwierdzamy opcje klikając przycisk OK.
Po zatwierdzeniu ustawień, panel klienta powinien zacząć działać poprawnie.