Jeżeli decydujesz się na rezygnację z jakiejś usługi w NSIX Data Center, udostępniona została w panelu klienta możliwość zrobienia tego samemu.

Aby utworzyć nową rezygnację, należy wejść do panelu klienta a następnie w zakładkę zakupione maszyny. Na górze strony dostępny jest przycisk „Zrezygnuj z usług”, klikamy na niego i zaznaczamy produkty z których chcemy zrezygnować.

Z lewej strony pojawiają się pola wyboru którymi zaznaczamy produkty z których chcemy zrezygnować. Po wybraniu, klikamy przycisk „Zatwierdź”.

W nowo otwartym panelu wyświetla się lista usług z których chcemy zrezygnować. Mamy tutaj możliwość sprawdzenia, czy nie zaznaczyliśmy przypadkiem czegoś, czego nie chcemy usuwać.

Po kliknięciu przycisku zatwierdź, dostajemy informację o pomyślnym utworzeniu rezygnacji wraz z jej numerem, a za chwilę na skrzynkę pocztową przypisaną do konta zostaje wysłana wiadomość potwierdzająca.

Po utworzeniu rezygnacji, w panelu zmienia się oznaczenie produktu a także dodana zostaje ikona oznaczająca produkt przeznaczony do usunięcia.

Aby dokończyć proces, należy otworzyć wiadomość wysłaną po utworzeniu rezygnacji, aby zatwierdzić usunięcie wybranych usług. Warto w tym momencie sprawdzić po raz ostatni, czy rzeczy które znajdują się na liście, to rzeczywiście te, z których chcemy zrezygnować. Jeżeli wszystko na liście jest zgodne ze stanem faktycznym, należy potwierdzić usunięcie przez naciśnięcie przycisku „Potwierdzam rezygnację”.

Kliknięcie przycisku lub otworzenie linku przenosi nas do strony internetowej NSIX gdzie ukazywana jest lista produktów które mają zostać usunięte.

Jeżeli lista produktów na rezygnacji zgadza się z listą usług które są już nie potrzebne i mają zostać usunięte, należy potwierdzić ich usunięcie przez wpisanie słowa „delete” w polu po prawej stronie i zatwierdzić przyciskiem „Usuń”. Pojawia się wtedy informacja o potwierdzeniu rezygnacji, utworzeniu zgłoszenia w naszym systemie i to dopiero od tego momentu rezygnacja jest procesowana przez nas.

Jeżeli jednak na rezygnacji znajduje się produkt który ma pozostać, można wybrać opcję „Anuluj rezygnację” co spowoduje że wszystkie wybrane usługi zostaną usunięte z rezygnacji i pozostaną przypisane do konta użytkownika.

Jeżeli masz pytania bądź problemy, zapraszamy do kontaktu ze wsparciem technicznym przez formularz u dołu strony, bądź przez utworzenie zgłoszenia serwisowego w panelu klienta.