Jeżeli decydujesz się na rezygnację z jakiejś usługi w NSIX Data Center, udostępniona została w panelu klienta możliwość zrobienia tego samemu.
Aby utworzyć nową rezygnację, należy wejść do panelu klienta a następnie w zakładkę zakupione maszyny. Na górze strony dostępny jest przycisk „Zrezygnuj z usług”, klikamy na niego i zaznaczamy produkty z których chcemy zrezygnować.
Z lewej strony pojawiają się pola wyboru którymi zaznaczamy produkty z których chcemy zrezygnować. Po wybraniu, klikamy przycisk „Zatwierdź”.
W nowo otwartym panelu wyświetla się lista usług z których chcemy zrezygnować. Mamy tutaj możliwość sprawdzenia, czy nie zaznaczyliśmy przypadkiem czegoś, czego nie chcemy usuwać.
Po kliknięciu przycisku zatwierdź, dostajemy informację o pomyślnym utworzeniu rezygnacji wraz z jej numerem, a za chwilę na skrzynkę pocztową przypisaną do konta zostaje wysłana wiadomość potwierdzająca.
Po utworzeniu rezygnacji, w panelu zmienia się oznaczenie produktu a także dodana zostaje ikona oznaczająca produkt przeznaczony do usunięcia.
Aby dokończyć proces, należy otworzyć wiadomość wysłaną po utworzeniu rezygnacji, aby zatwierdzić usunięcie wybranych usług. Warto w tym momencie sprawdzić po raz ostatni, czy rzeczy które znajdują się na liście, to rzeczywiście te, z których chcemy zrezygnować. Jeżeli wszystko na liście jest zgodne ze stanem faktycznym, należy potwierdzić usunięcie przez naciśnięcie przycisku „Potwierdzam rezygnację”.
Kliknięcie przycisku lub otworzenie linku przenosi nas do strony internetowej NSIX a także zamienia rezygnację na zgłoszenie serwisowe, którym od tego momentu będzie zajmować się nasz zespół supportu.
Jeżeli masz pytania bądź problemy, zapraszamy do kontaktu ze wsparciem technicznym przez formularz u dołu strony, bądź przez utworzenie zgłoszenia serwisowego w panelu klienta.