Jeżeli posiadamy starszy model telefonu który nie obsługuje takich funkcjonalności jak PnP albo RPS, jedynym wyjściem jest skonfigurowanie go ręcznie. Aby telefon przygotować, należy najpierw:
-Zaktualizować oprogramowanie firmware do wersji zatwierdzonej przez 3CX
-Przywrócić telefon do ustawień fabrycznych aby stara konfiguracja nie powodowała konfliktu z nową
Teraz możemy zacząć konfigurację:
-Wchodzimy w zakładkę Phones w centrali
-Wybieramy Add Phone
-Wybieramy model telefonu i wpisujemy jego adres MAC i klikamy OK
-Ustawiamy wszelkie interesujące nas opcje takie jak, strefa czasowa, data i godzina, język telefonu.
-Wybieramy sposób prowizjonowania, czy to opcja 66 DHCP, czy przez podanie linku na stronie konfiguracyjnej telefonu.
Jeżeli potrzebujesz centrali 3CX w swojej firmie, zapraszamy do kontaktu przez formularz kontaktowy gdzie pomożemy Ci dobrać ofertę skrojoną na miarę twoich potrzeb.