Reguły przychodzące i wychodzące pozwalają nam na dokładną konfigurację połączeń obsługiwanych przez naszą centralę.
Reguły wychodzące konfigurujemy w takich przypadkach jak:
– Podczas wybierania numeru alarmowego 112, nie chcemy dodzwonić się do numeru wewnętrznego, tylko chcemy uzyskać pomoc
– Kiedy posiadamy Biznesowy SIP Trunk, chcemy aby wszystkie połączenia wychodzące na numery stacjonarne przechodziły przez dany Trunk,
– Jeżeli posiadamy biura w różnych lokalizacjach, chcemy aby połączenia nie były płatne minutowo, lecz na przykład aby przechodziły przez Trunk, którego abonament jest stały.
Więcej przykładów jest opisane na stronie producenta
Reguły przychodzące pozwalają nam na kierowanie połączeń przychodzących do określonych numerów, sekretarki, poczty głosowej.
Możemy stworzyć regułę dla każdej trasy przychodzącej osobno, czyli na przykład:
– Kiedy połączenie przychodzi z Trunka SIP, skieruj połączenie do kolejki o nazwie SIP,
– Gdy połączenie przychodzi z biura w innej lokacji, skieruj połączenie bezpośrednio do numeru który wybrał,
– Przy połączeniu przychodzącym od klienta, odegraj powitanie i skieruj go do kolejki o nazwie Klienci
Istnieje wiele możliwości i kombinacji, większa ich ilość znajduje się na stronie producenta
Jeżeli jesteś zainteresowany wprowadzeniem centrali 3CX do swojej firmy zapraszamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy, gdzie pomożemy Ci dobrać ofertę skrojoną na miarę twoich potrzeb