Nasza centrala 3CX daje nam wiele sposobów na dzwonienie. Pierwszym z nich jest przeglądarka internetowa Google Chrome lub Microsoft Edge. Logujemy się pod adresem naszej centrali na przykład https://centrala.3cx.pl/webclient

Klient przeglądarkowy daje nam taką samą ilość funkcjonalności jak każdy inny. Możemy z jego poziomu dzwonić, odbierać połączenia, pisać na czacie do współpracowników, przeglądać naszą historię połączeń, tworzyć wideokonferencje. Aby zadzwonić wystarczy nacisnąć ikonę klawiatury w górnej części ekranu i wybrać numer.

Możemy także skorzystać z wyszukiwarki, aby odnaleźć osobę do której chcemy zadzwonić po imieniu bądź nazwisku.
Dostępna jest także wtyczka dla przeglądarek Google Chrome oraz Microsoft Edge, pozwalająca nam na jeszcze lepszą integrację telefonu z przeglądarką i używanie funkcji obrazu nad obrazem, przez co wygląda to jak normalna aplikacja na komputer

Drugą możliwość wykonywania połączeń daje nam aplikacja na komputery z systemem Windows

Aplikacja ta pozwala nam na wykorzystanie wszystkich możliwości które dostępne są w wersji przeglądarkowej klienta. Tak samo jak aplikacja na systemy Android oraz iOS, której główny interfejs wygląda jak na obrazku poniżej.

Jak widać wszystkie wersje posiadają bardzo podobny interfejs dzięki czemu łatwo odnaleźć się w nim po przesiadce z jednej wersji aplikacji na inną. Poza tym, w kwestii funkcjonalności żadna wersja nie odstaje od innych, dzięki czemu nie musimy być przy komputerze aby przeprowadzić wideokonferencję, czy nie musimy być przy telefonie aby odebrać połączenie.