Jeśli klienci chcą powierzyć nam część obsługi swojej maszyny wirtualnej oferujemy usługi standard support oraz premier support.
W przypadku standard support klient uzyskuje dostęp do osobnej kolejki zgłoszeń z wyższym priorytetem, 1h wsparcia, którą może przeznaczyć na co tylko chce, od instalacji nowych funkcjonalności przez wdrażanie nowych aplikacji, na doradztwie kończąc. W ramach wsparcia oferujemy również wykonywanie aktualizacje systemu lub oprogramowania, diagnozowanie wydajności serwera i rekonfiguracji środowiska.
Pakiet premier support z kolei jest rozszerzeniem standard support, zapewnia on 4h wsparcia jak i kolejkę zgłoszeń z najwyższym priorytetem. Dodatkowo w pakiecie, zapewniamy konfigurację prywatnych sieci między poszczególnymi maszynami oraz dedykowanych serwerów VPN. W przypadku zwiększenia bezpieczeństwa, w cenie, zapewniamy konfigurację dodatkowych systemów zabezpieczeń (Mikrotik CHR, PFSense, Watchguard).
Jeśli jesteś zainteresowany pakietami rozszerzonego wsparcia to zachęcamy do odwiedzenia zakładki wsparcie techniczne, znajdującej się w naszym sklepie bądź skontaktowania się z nami poprzez formularz kontaktowy.