parralaxl1
parralaxl2
parralaxl3
parralaxm1
parralaxm2
parralaxm3
parralaxs1
parralaxs2
parralaxs3

Support

topBG
Nie każdy musi znać się na wszystkim, dlatego w naszej ofercie znajdziesz dedykowane wsparcie techniczne w formie usługi. Wykwalifikowani pracownicy zawsze Ci pomogą, niezależnie czy chodzi o pytanie związane z instalacją nowej aplikacji na Twoim serwerze, czy o pomoc w konfiguracji – zawsze jesteśmy dostępni i służymy swoją wiedzą.
marks
Pełne wsparcie 24h
Jesteśmy dla Ciebie dostępni o każdej porze dnia i nocy przez 24/7/365.
marks
Wykwalifikowany helpdesk
Nie ma u nas pytań bez odpowiedzi. Załoga naszego helpdesku to ludzie, którzy naszą ofertę mają w pełni opanowaną.
marks
Błyskawiczny czas reakcji
Dzięki systemowi rejestracji zgłoszeń i gwarancji SLA nie umknie nam żadna kwestia, a odpowiedź na Twoje zapytanie otrzymasz nawet w ciągu 15 minut.
marks
Premier Support
Skorzystaj z usługi Premier Support i ciesz się kompletną usługą wsparcia dla Twoich usług w NSIX.
Dedykowane wsparcie techniczne

Doskonale rozumiemy, że nie każdy problem można rozwiązać samodzielnie. W związku z tym oferujemy kompleksowe wsparcie techniczne dla użytkowników naszych usług. Dzięki Premier Support NSIX użytkownik ma do dyspozycji w pełni zintegrowaną asystę techniczną na najwyższym poziomie. To sprawia, że może bez przeszkód korzystać z innowacyjnych rozwiązań technologicznych w Data Center NSIX. Oferowane wsparcie techniczne prowadzone jest przez doświadczonych i dedykowanych fachowców z branży IT, którzy udzielą pomocy w przypadku każdej awarii maszyny wirtualnej, serwera lub aplikacji. Dzięki opcji Premier Support Klient otrzymuje również kompleksową obsługę wszystkich systemów, a także pakiet godzin dedykowany indywidualnym potrzebom. Może wykorzystać go np. na instalację dodatkowych funkcji lub wdrożenie nowych aplikacji na maszynie wirtualnej.

Wsparcie techniczne 24/7/365

W wyniku działań na serwerze utraciłeś dane? Jedna z Twoich usług przestała działać i nie wiesz dlaczego? Helpdesk NSIX jest gotowy udzielić Ci wsparcia w kryzysowych sytuacjach 24/7/365

Gwarancja jakości

Naszą największą gwarancją jakości są nasi zadowoleni klienci. Wykupując usługę Premier Support otrzymujesz gwarancję SLA na czas reakcji na swoje zapytanie oraz dedykowanego administratora, który kontaktuje się z indywidualnie, starając się rozwiązać problem.
Obsługa awarii maszyn
tick
Podstawowy
Support
tick
Premier
Support
tick
Premier
Support
Ilość godzin przeznaczona na wsparcie
tick
Podstawowy
Support
1h
Premier
Support
4h
Premier
Support
Osobna kolejka zgłoszeń, gwarantowany czas reakcji
tick
Podstawowy
Support
tick
Premier
Support
tick
Premier
Support
Aktualizacje systemu operacyjnego lub oprogramowania
tick
Podstawowy
Support
tick
Premier
Support
tick
Premier
Support
Diagnostyka wydajności serwera, rekonfiguracja środowiska
tick
Podstawowy
Support
tick
Premier
Support
tick
Premier
Support
Tworzenie sieci prywatnych, dedykowanych serwerów VPN
tick
Podstawowy
Support
tick
Premier
Support
tick
Premier
Support
Konfiguracja dodatkowych systemów zabezpieczeń (pfSense, Watchguard)
tick
Podstawowy
Support
tick
Premier
Support
tick
Premier
Support
Usługi programistyczne w tym tworzenie skryptów
tick
Podstawowy
Support
tick
Premier
Support
tick
Premier
Support
W cenie
serwera
120zł/pakiet
netto
400zł/pakiet
netto
parralaxl1
parralaxl2
parralaxl3
parralaxm1
parralaxm2
parralaxm3
parralaxs1
parralaxs2
parralaxs3

Szybki czas reakcji

Głównym priorytetem naszego zintegrowanego działu technicznego NSIX jest błyskawiczny czas reakcji na zgłoszenie. Oznacza to, że niezależnie od pory dnia lub nocy, nasi eksperci pomogą rozwiązać zaistniały problem. W celu zapewnienia fachowej obsługi, helpdesk NSIX służy również doradztwem w każdej kwestii administracyjnej, dzięki czemu nie trzeba tracić czasu na szukanie informacji w Internecie. Posiadane doświadczenie sprawia, że jesteśmy w stanie pomóc w wielu kwestiach związanych z branżą IT. Jest to również wynikiem naszego indywidualnego podejścia do Klienta - ono w porównaniu z ogólnymi informacjami zawartymi w sieci jest z pewnością bardziej efektywne, jeśli chodzi o rozwiązywanie problemów. Oferujemy również bogatą publiczną bazę wiedzy, dostępną na naszej stronie. Dzięki niej każdy użytkownik ma możliwość zagłębienia się w temat opisujący daną usługę i dowiedzieć się między innymi na czym polega administrowanie kontem lub zarządzanie dyskami. Dzięki supportowi NSIX można maksymalnie wykorzystać inwestycje w swoje systemy. Użytkownik nie musi również martwić się o serwery czy aplikacje i może skupić się wyłącznie na prowadzenie swojego biznesu.
Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje. Dowiedz się więcej jak je wyłączyć.
x zamknij ten komunikat