Rozwiązania VoIP są wykorzystywane coraz częściej w firmach które chcą uwolnić się od rozwiązań analogowych. Dzięki centrali VoIP możemy pozbyć się przewodowych telefonów i zastąpić je na przykład słuchawkami bezprzewodowymi lub aplikacją na telefon bądź komputer.

Jednym z takich właśnie rozwiązań jest centrala 3CX. Jest to rozwiązanie za którym stoi firma zajmująca się telefonią VoIP od 2005 roku. Wybierając to rozwiązanie dostajemy nie tylko samą centralę VoIP lecz także możliwość prowadzenia rozmów wideo, czat, live chat na naszą stronę internetową, oraz łatwą obsługę call center.
Poza standardowymi funkcjami dostajemy jeszcze takie możliwości jak integracja z Microsoft 365, integracja z różnymi systemami CRM, wysyłanie SMS, czy integrację z Facebook Messenger.

Firma wychodzi także na przeciw swoim klientom pozwalając im na wybranie w jaki sposób chcą uruchomić swoją centralę. Dostajemy możliwość wykupienia serwera od 3CX, uruchomienia jej na własnym serwerze, bądź na serwerze wirtualnym.

Jeżeli nie jesteśmy pewni czy to rozwiązanie sprosta naszym oczekiwaniom, możemy testować je bezpłatnie przez 1 rok. Dzięki temu dostajemy pewność, że coś za co zamierzamy płacić będzie rozwiązaniem spełniającym swoje zadanie.