parralaxl1
parralaxl2
parralaxl3
parralaxm1
parralaxm2
parralaxm3
parralaxs1
parralaxs2
parralaxs3

OTRS

topBG
OTRS jest światowej klasy rozwiązaniem Open source do obsługi zgłoszeń. System pozwala nie tylko na komunikację z klientami zewnętrznymi, ale również jest idealnym rozwiązaniem do komunikacji wewnątrz firmy. Jeżeli Twoja firma potrzebuje rozbudowanego systemu HelpDesk czy Service Desk, to OTRS jest idealnym rozwiązaniem.
parralaxl1
parralaxl2
parralaxl3
parralaxm1
parralaxm2
parralaxm3
parralaxs1
parralaxs2
parralaxs3

OTRS w skrócie

System OTRS może obsługiwać zgłoszenia z wykorzystaniem standardowych skrzynek email. Każdy przychodzący email może być przydzielany do odpowiednich kolejek, z których trafia do agentów obsługujących zgłoszenia. Oprócz wykorzystania skrzynek email, OTRS umożliwia zakładanie kont dla klientów, dzięki którym zgłoszenia mogą być utworzone bezpośrednio w systemie.

Dzięki bardzo bogatemu API, OTRS umożliwia tworzenie rozszerzeń oraz integrację z innymi systemami. Na rynku dostępnych jest wiele pakietów dodatkowych, dzięki którym można rozszerzyć możliwości oprogramowania.

Z systemu OTRS korzystają takie firmy jak KFC, IBM czy NASA. Ogromne możliwości konfiguracji sprawiają, że system OTRS jest jednym z najlepszych rozwiązań do obsługi zgłoszeń, dostępnym na rynku.

parralaxl1
parralaxl2
parralaxl3
parralaxm1
parralaxm2
parralaxm3
parralaxs1
parralaxs2
parralaxs3

Obsługa klientów

System OTRS dzieli użytkowników na dwie kategorie:
- Użytkownicy – korzystają z systemu do rejestracji nowych zgłoszeń;
- Agenci – pracownicy wsparcia, obsługujący zgłoszenia.

Oprogramowanie posiada również dwa interfejsy WWW. Z jednego korzystają użytkownicy, natomiast z drugiego interfejsu korzystają agenci HelpDesku oraz administratorzy.

OTRS przechowuje pełną historię obsłużonych zgłoszeń oraz pozwala na tworzenie raportów, dzięki którym można przeanalizować jakość obsługi klientów.

parralaxl1
parralaxl2
parralaxl3
parralaxm1
parralaxm2
parralaxm3
parralaxs1
parralaxs2
parralaxs3

Produkt

Rozumiemy, że nie każdy musi się znać na wszystkim, dlatego wychodzimy do Państwa z ofertą instalacji serwera OTRS.

Jeżeli nie czują się Państwo na siłach zarządzać serwerem, to zapraszamy do skorzystania z oferty supportu. Nasi specjaliści postarają się pomóc w każdym problemie dotyczącym serwera.

parralaxl1
parralaxl2
parralaxl3
parralaxm1
parralaxm2
parralaxm3
parralaxs1
parralaxs2
parralaxs3

Serwer wirtualny dla OTRS

Należy pamiętać, że podstawą sprawnie działającego systemu jest dobór odpowiednich parametrów serwera. Poniżej znajdą Państwo przykładowe konfiguracje serwerów w zależności od docelowej ilości kont, oraz ilości przetwarzanych zgłoszeń.

20 agentów
VM01: Basic G2
110 zł/mc
netto
2vCPU
Intel Xeon Gold
6 GB RAM ECC DDR4
100 GiB HA SAS 3.0 SSD
Możliwość rozszerzenia i dodawania wielu dysków do jednego serwera
1 Gb/s Internet uplink
10 Gb/s vLAN
Konsola KVM znak-zapytania
3 x Snapshot
Backup 3 dni
100 agentów
VM02: Business G2
295 zł/mc
netto
4vCPU
Intel Xeon Gold
24 GB RAM ECC DDR4
100 GiB HA SAS 3.0 SSD
Możliwość rozszerzenia i dodawania wielu dysków do jednego serwera
1 Gb/s Internet uplink
10 Gb/s vLAN
Konsola KVM znak-zapytania
3 x Snapshot
Backup 3 dni
> 300 agentów
VM02: Business+ G2
350 zł/mc
netto
4vCPU
Intel Xeon Gold
32 GB RAM ECC DDR4
100 GiB HA SAS SSD 3.0 G2
Możliwość rozszerzenia i dodawania wielu dysków do jednego serwera
1 Gb/s Internet uplink
10 Gb/s vLAN
Konsola KVM znak-zapytania
3 x Snapshot
Backup 3 dni
Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje. Dowiedz się więcej jak je wyłączyć.
x zamknij ten komunikat