System OTRS może obsługiwać zgłoszenia z wykorzystaniem standardowych skrzynek email. Każdy przychodzący email może być przydzielany do odpowiednich kolejek, z których trafia do agentów obsługujących zgłoszenia. Oprócz wykorzystania skrzynek email, OTRS umożliwia zakładanie kont dla klientów, dzięki którym zgłoszenia mogą być utworzone bezpośrednio w systemie.
Dzięki bardzo bogatemu API, OTRS umożliwia tworzenie rozszerzeń oraz integrację z innymi systemami. Na rynku dostępnych jest wiele pakietów dodatkowych, dzięki którym można rozszerzyć możliwości oprogramowania.
Z systemu OTRS korzystają takie firmy jak KFC, IBM czy NASA. Ogromne możliwości konfiguracji sprawiają, że system OTRS jest jednym z najlepszych rozwiązań do obsługi zgłoszeń, dostępnym na rynku.
System OTRS dzieli użytkowników na dwie kategorie:
- Użytkownicy – korzystają z systemu do rejestracji nowych zgłoszeń;
- Agenci – pracownicy wsparcia, obsługujący zgłoszenia.
Oprogramowanie posiada również dwa interfejsy WWW. Z jednego korzystają użytkownicy, natomiast z drugiego interfejsu korzystają agenci HelpDesku oraz administratorzy.
OTRS przechowuje pełną historię obsłużonych zgłoszeń oraz pozwala na tworzenie raportów, dzięki którym można przeanalizować jakość obsługi klientów.
Rozumiemy, że nie każdy musi się znać na wszystkim, dlatego wychodzimy do Państwa z ofertą instalacji serwera OTRS.
Jeżeli nie czują się Państwo na siłach zarządzać serwerem, to zapraszamy do skorzystania z oferty supportu. Nasi specjaliści postarają się pomóc w każdym problemie dotyczącym serwera.
Należy pamiętać, że podstawą sprawnie działającego systemu jest dobór odpowiednich parametrów serwera. Poniżej znajdą Państwo przykładowe konfiguracje serwerów w zależności od docelowej ilości kont, oraz ilości przetwarzanych zgłoszeń.