Sage Symfonia jest jednym z wiodących rozwiązań w dziedzinie zarządzania małymi i średnimi firmami. To oprogramowanie pozwala nam między innymi na monitorowanie stanów magazynowych, zarządzanie zasobami ludzkimi, czy narzędzia dla działów księgowych.

System można zainstalować w kilku różnych konfiguracjach:
-Jednostanowiskowa – kiedy cały proces zarządzania wykonywany jest przez jedną osobę.
-Wielostanowiskowa – kiedy chcemy aby osoby z różnych działów mogły korzystać z Symfonii równocześnie.

Wymagania sprzętowe dla instalacji wersji wielostanowiskowej

– Procesor : 2GHz, 2 rdzenie
– Pamięć RAM: 4GB
– Dysk: 12GB wolnego miejsca
– Sieć: Aktywne połączenie sieciowe
– Rozdzielczość ekranu: min. 1024×768
– System: Windows Server 2016/2019 z zainstalowanym językiem polskim
– Baza danych: Microsoft SQL Express 2016 SP 1 / Express 2017 / Express 2019 lub Microsoft SQL Server 2016 Standard / 2017 Standard / 2019 Standard
– Dodatkowe oprogramowanie: .NET Framework 4.6.2

Opis funkcjonalności systemu

Sage Symfonia składa się z modułów. Każdy z nich pozwala nam na pracę z innym działem firmy. W zależności od zakupionej wersji dostajemy różny zestaw modułów.
I tak w Pakiecie Ekonomicznym oraz Pakiecie Uniwersalnym mamy do dyspozycji:
-Finanse i Księgowość
-Handel
-Kadry i Płace
-Środki trwałe
A w pakiecie profesjonalny, mamy dodatkowo moduły:
-Zarządzanie produkcją
-Administrację
-Business Intelligence

W takim razie jaki serwer wirtualny wybrać do Optimy ?

Z naszych doświadczeń wynika, że w przypadku małych firm, wystarczy zakupić maszynę VM01 Basic, aby bezproblemowo korzystać z programu.

W przypadku średnich oraz dużych firm ciężej jest już dobrać konkretną ofertę, ponieważ bardzo często zapotrzebowania różnią się w zależności od potrzeb indywidualnych. W takim przypadku zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy, gdzie nasi doradcy pomogą wybrać ofertę skrojoną na miarę.