1. W celu dodania nowego użytkownika własnego do Organizacji należy przejść na stronę nsix.pl/panel, a następnie Zalogować się.

2. Z menu po lewej wybrać zakładkę Zarządzanie Organizacją.

3. Następnie trzeba skorzystać z przycisku Dodaj.

4. W okienku Dodawanie nowego użytkownika należy uzupełnić dane osoby, którą chce się dodać do swojej Organizacji.

5. Aby potwierdzić, należy kliknąć przycisk Zapisz.

6. W kolejnym oknie niezbędne jest nadanie odpowiednich uprawnień swojemu członkowi Organizacji. Konieczne jest zwrócenie uwagi na karty, do których dany użytkownik własny w Organizacji ma mieć dostęp, a do których nie.

Dodatkowe informacje oraz lista uprawnień znajdują się w temacie: Czym jest Zarządzanie Organizacją?

7. Na podany adres e-mail dodanego użytkownika w Organizacji zostanie wysłana wiadomość zawierająca hasło startowe, które posłuży do logowania się danemu członkowi Organizacji.