parralaxl1
parralaxl2
parralaxl3
parralaxm1
parralaxm2
parralaxm3
parralaxs1
parralaxs2
parralaxs3

Support

topBG
Nie każdy musi znać się na wszystkim, dlatego w naszej ofercie znajdziesz dedykowane wsparcie techniczne w formie usługi. Wykwalifikowani pracownicy zawsze Ci pomogą, niezależnie czy chodzi o pytanie związane z instalacją nowej aplikacji na Twoim serwerze, czy o pomoc w konfiguracji – zawsze jesteśmy dostępni i służymy swoją wiedzą.
marks
Pełne wsparcie 24h
Jesteśmy dla Ciebie dostępni o każdej porze dnia i nocy przez 24/7/365.
marks
Wykwalifikowany helpdesk
Nie ma u nas pytań bez odpowiedzi. Załoga naszego helpdesku to ludzie, którzy naszą ofertę mają w pełni opanowaną.
marks
Błyskawiczny czas reakcji
Dzięki systemowi rejestracji zgłoszeń i gwarancji SLA nie umknie nam żadna kwestia, a odpowiedź na Twoje zapytanie otrzymasz nawet w ciągu 15 minut.
marks
Premier Support
Skorzystaj z usługi Premier Support i ciesz się kompletną usługą wsparcia dla Twoich usług w NSIX.
Dlaczego Premier Support w NSIX?

Świadczymy usługi Centrum Przetwarzania Danych. Są to usługi dedykowane profesjonalnym rozwiązaniom i nierzadko wymagają wiedzy wykraczającej poza standardowe usługi IT/administracji serwerem. Wykupując ofertę supportową Premier Support uzyskujesz pakiet godzin dedykowanych tylko Twojej maszynie – na co je przeznaczysz zależy tylko od Ciebie: od instalacji nowych funkcjonalności po wdrażanie aplikacji na Twojej maszynie, na doradztwie kończąc.

Wsparcie techniczne 24/7/365

W wyniku działań na serwerze utraciłeś dane? Jedna z Twoich usług przestała działać i nie wiesz dlaczego? Helpdesk NSIX jest gotowy udzielić Ci wsparcia w kryzysowych sytuacjach 24/7/365

Gwarancja jakości

Naszą największą gwarancją jakości są nasi zadowoleni klienci. Wykupując usługę Premier Support otrzymujesz gwarancję SLA na czas reakcji na swoje zapytanie oraz dedykowanego administratora, który kontaktuje się z indywidualnie, starając się rozwiązać problem.
Obsługa awarii maszyn
tick
Podstawowy
Support
tick
Standard
Support
tick
Premier
Support
Ilość godzin przeznaczona na wsparcie
tick
Podstawowy
Support
1h
Standard
Support
4h
Premier
Support
Osobna kolejka zgłoszeń, gwarantowany czas reakcji
tick
Podstawowy
Support
tick
Standard
Support
tick
Premier
Support
Aktualizacje systemu operacyjnego lub oprogramowania
tick
Podstawowy
Support
tick
Standard
Support
tick
Premier
Support
Diagnostyka wydajności serwera, rekonfiguracja środowiska
tick
Podstawowy
Support
tick
Standard
Support
tick
Premier
Support
Tworzenie sieci prywatnych, dedykowanych serwerów VPN
tick
Podstawowy
Support
tick
Standard
Support
tick
Premier
Support
Konfiguracja dodatkowych systemów zabezpieczeń (PFSense, Watchguard)
tick
Podstawowy
Support
tick
Standard
Support
tick
Premier
Support
Usługi programistyczne w tym tworzenie skryptów
tick
Podstawowy
Support
tick
Standard
Support
tick
Premier
Support
W cenie
serwera
150zł/pakiet
netto
450zł/pakiet
netto
Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje. Dowiedz się więcej jak je wyłączyć.
x zamknij ten komunikat